Blog categorie: Ondernemen
Sta jij weleens stil bij de branding van je bedrijf? Met branding bedoel ik dat jij de identiteit van je merk of bedrijf overal tot uiting laat komen. Je logo, bedrijfskleding, visitekaartjes en website zijn enkele voorbeelden maar je kan dit natuurlijk nog veel verder doortrekken en jouw bedrijf heel herkenbaar maken.
CMYK, lipsum, interactie, pixel… Sommige vaktermen lijken wel abacadabra. Toch is het handig om sommige vaktermen te kennen. Regelmatig leg ik een vakterm uit, en dit zijn de vaktermen van de afgelopen tijd in één verzameling.
Met enige regelmaat controleer je je spam folder van je e-mail, om tot je verrassing te zien dat er wéér een mailtje dat via het contactformulier van je website is verzonden bij de spam mails is beland… Heb jij hier ook last van? Gelukkig is er een manier om te zorgen dat alle reacties van het contactformulier voortaan in je inbox terecht komen.
En toen was daar opeens de crisis met het Corona virus… Opdrachten geannuleerd, of werk onuitvoerbaar met de maatregelen: dit biedt mogelijkheden om een aantal zaken op te pakken waar je normaal misschien niet aan toe komt!
Door als zelfstandige aan de slag te gaan krijg je er eigenlijk automatisch veel andere taken bij. Het is onmogelijk om je in al deze taken te specialiseren en ze kosten ook nog eens een hoop tijd die af gaat van de tijd die je kunt besteden aan wat je het allerliefste doet: jouw beroep uitoefenen. Met de juiste apps kan je jezelf helpen bij al deze extra taken en maak je het makkelijker!